Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 219978006002 magneti marelli

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 219978006002 MAGNETI MARELLI

219978006002 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", PB MAGNETI MARELLI
 

    Ocena:
numery handlowe:

ESS525

numer części:

219978006002

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 90
Natężenie prądu [A] 3,6
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 13
Rodzaj paliwa benzyna
Ciśnienie robocze [bar] 1,2
nr EAN 8001063407821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 219978006002 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA B, KADETT E, KADETT E COMBO, VECTRA A 1.2-1.8 09.85-01.05
numery OEM:
OPEL      0815050
OPEL      093187003
OPEL      815012
OPEL      815050
OPEL      90297154
OPEL      93187003

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", PB 219978006002 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.