Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313005 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313005 MAGNETI MARELLI

313011313005 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313005
Moduł pompy paliwa 313011313005
313011313005
magneti marelli 313011313005 Moduł pompy paliwa
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

359001801080, MAM00005M

numer części:

313011313005

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 100
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063783482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313005 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: FORD GALAXY I, OPEL ASTRA H, SEAT CORDOBA, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY III/MINIVAN, CADDY II/MINIVAN, GOLF II 1.0-2.8 08.87-05.15

Moduł pompy paliwa 313011313005 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313005 producenta MAGNETI MARELLI

numery OEM:
VAG      1H0 919 651P

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313005 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.