Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 107 348 topran

Pompa paliwa 107 348 TOPRAN

107 348 Pompa paliwa TOPRAN
214.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

107 348

producent:

TOPRAN

Tryb pracy elektryczny
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołyską
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika poziomu paliwa
Ograniczenia producenta VDO
Ciśnienie robocze [bar] 3,0
Ilość biegunów 2
Napięcie znamionowe [V] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 107 348 TOPRAN

POMPA PAL ELEKTR HP 107348 756 VW GOLF III,PASSAT,SEAT IBIZA

Pompa paliwa 107 348 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa paliwa 107 348 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

1H0919051AK, 1H0919651P

SEAT

1H0919051AK, 1H0919651P

FORD

1001736, 1028808, 7203416, 95VW9H307AA, 95VW9H307AB, 95VW9H307AC

numery OEM:
FORD      1 001 736
FORD      1 028 808
FORD      7 203 416
FORD      95VW9H307AA
FORD      95VW9H307AB
FORD      95VW9H307AC
SEAT      1H0 919 051AK
SEAT      1H0 919 651P
VOLKSWAGEN      1H0 919 051AK
VOLKSWAGEN      1H0 919 651P

Zastosowanie Pompa paliwa 107 348 TOPRAN w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.