Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 340411000925 magneti marelli

Pasek klinowy wielorowkowy 340411000925 MAGNETI MARELLI

 

    Ocena:
numery handlowe:

4K0925

numer części:

340411000925

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN 4010858550561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 340411000925 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FIAT      7657701
FIAT      7657703
FIAT      7753174
FIAT      77648894
FIAT      7764894
FORD      3396931
FORD      3406363
FORD      4038260
FORD      F32Z8620B
FORD      F32Z8620K
FORD      FS1218381A
HONDA      38920PV0003
HONDA      38920PV0004
HONDA      56992P72003
HONDA      56992P72004
MAZDA      F82A18381A
MAZDA      FS0518381
MAZDA      FS0518381X
MAZDA      FS0518381X9F
MAZDA      FS1218381
MAZDA      FS1218381A
MAZDA      FS1E18381
MAZDA      FSJ218381
MAZDA      FSM318381
MAZDA      K80515907A
MAZDA      K80515907B
MAZDA      KF3315907
MAZDA      KL4715907
MITSUBISHI      MB439336
MITSUBISHI      MB439494
MITSUBISHI      MD172376
MITSUBISHI      MD179679
MITSUBISHI      MR148323
MITSUBISHI      MZ701085
NISSAN      1172000QAS
NISSAN      1192042L01
NISSAN      1192058S00
NISSAN      1192058S01
NISSAN      1195054C00
NISSAN      1195054C10
NISSAN      11950D4201
NISSAN      11950D4211
PEUGEOT      6453.KL
PEUGEOT      6453KL
RENAULT      8200041850
RENAULT      8200830190
ROVER      GFB80925
SUZUKI      1752185FA0
SUZUKI      4918063B10
SUZUKI      9497000730
SUZUKI      9514160A60
TOYOTA      99364-00930
TOYOTA      99364-20930
TOYOTA      99364-80930
TOYOTA      99364-90930
VOLKSWAGEN      07K145933C
KIA      0K01118381A
KIA      0K2AA15907
KIA      0K2AA32907
KIA      KK14015909

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 340411000925 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.