Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 341500000250 magneti marelli

Zestaw łańcucha rozrządu 341500000250 MAGNETI MARELLI

341500000250 Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MCK0250

numer części:

341500000250

producent:

MAGNETI MARELLI

Wykonanie łańcucha Simplex
Wykonanie łańcucha Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość ogniw łańcucha 148
nr EAN 8001063776613

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000250 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
TOYOTA      1350623010
TOYOTA      1352023020
TOYOTA      1352123010
TOYOTA      1352323050
TOYOTA      1354523010
TOYOTA      1356623010
TOYOTA      1356723010
TOYOTA      1359123010
TOYOTA      9031135040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 341500000250 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.