Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel CORSA E (X15) 1.4 LPG (08, 68) (2015.11-???) 87km » 352022888000 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Corsa E (x15) 1.4 Lpg (08, 68) (2015.11-???) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352022888000 MAGNETI MARELLI

352022888000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

22888

numer części:

352022888000

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Wysokość 1 [mm]35
Średnica 1 [mm]54
Średnica 2 [mm]27
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8001063645292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352022888000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FIAT      0007615235
FIAT      7575956
FIAT      7615235
FORD      1658103
LANCIA      0007615235
LANCIA      7575956
LANCIA      7615235
OPEL      4801924
PEUGEOT      96020348
RENAULT      212306N20A
RENAULT      7701068773
SAAB      9166687

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352022888000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352022888000 MAGNETI MARELLI:

Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.