Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352028682000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352028682000 MAGNETI MARELLI

352028682000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

28682

numer części:

352028682000

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość 1 [mm] 38
Średnica 1 [mm] 73
Średnica 2 [mm] 27
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063644585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352028682000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
DAIHATSU      9004833058000
DAIHATSU      9091603077000
DAIHATSU      9091603102000
TOYOTA      9091603026
TOYOTA      9091603031
TOYOTA      9091603032
TOYOTA      9091603039
TOYOTA      9091603044
TOYOTA      9091603048
TOYOTA      9091603049
TOYOTA      9091603050
TOYOTA      9091603058
TOYOTA      9091603066
TOYOTA      9091603067
TOYOTA      9091603076
TOYOTA      9091603077
TOYOTA      9091603102
HYUNDAI      9004833058
HYUNDAI      9091603066000
KIA      9004833058
KIA      9091603066000

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352028682000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352028682000 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.