Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352030588110 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352030588110 MAGNETI MARELLI

352030588110 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

30588

numer części:

352030588110

producent:

MAGNETI MARELLI

Temperatura otwarcia [°c] 88
nr EAN 8001063644448

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352030588110 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
LADA      82 00 77 2985
LADA      8200772985
NISSAN      21200-00Q0A
NISSAN      21200-00Q0B
NISSAN      21200-00QAA
NISSAN      2120000Q0A
NISSAN      2120000Q0B
NISSAN      2120000QAA
OPEL      44 08 334
OPEL      44 34 460
OPEL      4408334
OPEL      91159950
RENAULT      60 01 543 366
RENAULT      6001543366
RENAULT      77 00 272 554
RENAULT      77 00 872 544
RENAULT      77 00 872 554
RENAULT      77 00 872 635
RENAULT      7700272554
RENAULT      7700872544
RENAULT      7700872554
RENAULT      7700872635
RENAULT      82 00 479 402
RENAULT      82 00 772 985
RENAULT      82 00 772 990
RENAULT      82 00 784 486
RENAULT      8200479402
RENAULT      8200772985
RENAULT      8200772990
RENAULT      8200784486
VAUXHALL      91 159 950
VAUXHALL      91159950
VAUXHALL      93 198 345
DACIA      77 00 872 554
DACIA      7700872554
DACIA      82 00 772 985
DACIA      8200772985

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352030588110 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352030588110 MAGNETI MARELLI:

2020-07-23
 5/5
Działa ok
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.