Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6047.89J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6047.89J VERNET S.A.

TH6047.89J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6047.89J
Termostat układu chłodzenia TH6047.89J
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6047.89J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 50,0
Wysokość 1 [mm] 23,0
nr EAN 3531650006670

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6047.89J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (89°C) pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, SOLENZA, SUPERNOVA; LADA LARGUS; NISSAN KUBISTAR, MICRA III 1.0-3.0D 06.95-
numery OEM:
NISSAN      2120000Q0B
NISSAN      2120000QAA
NISSAN      7700872554
OPEL      4408334
OPEL      4434460
OPEL      93198345
RENAULT      7700272554
RENAULT      7700872554
RENAULT      7700872635
RENAULT      8200772985
VAUXHALL      91159950
VAUXHALL      93198345

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6047.89J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6047.89J VERNET S.A.:

2020-02-05
 5/5
OK
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.