Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6875.83J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6875.83J VERNET S.A.

TH6875.83J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6875.83J
Termostat układu chłodzenia TH6875.83J
117.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6875.83J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
nr EAN 3531650030798

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6875.83J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (83°C, w obudowie, z czujnikiem) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III; CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I 1.4D/1.6D 11.01-
numery OEM:
BMW      11517805998
FORD      1230673
FORD      1254379
FORD      1313841
FORD      3M5Q8A586AC
MAZDA      Y401151H0A
MAZDA      Y6021517X
SUZUKI      1769069K00
SUZUKI      1769069K00000
VOLVO      30711526

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6875.83J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6875.83J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.