Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352034792000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352034792000 MAGNETI MARELLI

352034792000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

34792

numer części:

352034792000

producent:

MAGNETI MARELLI

Specyfikacja con guarnizione
Średnica 2 [mm] 30
Temperatura otwarcia [°c] 92
nr EAN 8001063644233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352034792000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
OPEL      13 38 068
OPEL      1338068
VAUXHALL      13 38 068
VAUXHALL      1338068
VAUXHALL      90 411 948
VAUXHALL      90411948
CHEVROLET      90 411 948
CHEVROLET      90411948
DAEWOO      90 411 948
DAEWOO      90411948
HOLDEN      92 063 300

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352034792000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352034792000 MAGNETI MARELLI:

2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.