Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317003220 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317003220 MAGNETI MARELLI

352317003220 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0322

numer części:

352317003220

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 52
Średnica 2 [mm] 28
Wysokość 1 [mm] 40
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063959283

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003220 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      3 396 924
FORD      3 599 763
FORD      3 893 570
FORD      3 902 514
FORD      4 176 181
FORD      4 188 498
FORD      F42Z8575BA
FORD      KL0115171A
FORD      XM348575AA
FORD      XM348575AB
MAZDA      1A5115171
MAZDA      8AGX15171
MAZDA      FS0515171
MAZDA      KL0115171
MAZDA      KL0115171A
SUZUKI      17670-77E10
SUZUKI      17670-77E11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003220 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003220 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.