Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 360219130153 magneti marelli

Pompa hamulcowa 360219130153 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSM0153

numer części:

360219130153

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 22,22
nr EAN 8001063421711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 360219130153 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-03.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      0009938829
ALFA ROMEO      9937665
ALFA ROMEO      9938829
ALFA ROMEO      9946385
CITROËN      460183
CITROËN      460188
CITROËN      99388259
CITROËN      ZF09937665
CITROËN      ZF09938829
FIAT      9937665
FIAT      9938829
FIAT      9946385
LANCIA      9937665
LANCIA      9938829
LANCIA      9946385
PEUGEOT      460183
PEUGEOT      460188
PEUGEOT      ZF09937665
PEUGEOT      ZF09938829

Zastosowanie Pompa hamulcowa 360219130153 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.