Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH169 trw

Pompa hamulcowa PMH169 TRW

PMH169 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH169

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 3
Średnica 1 [mm] 22,2
nr EAN 3322937008186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH169 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN C25, FIAT DUCATO, TALENTO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-05.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      0009938829
ALFA ROMEO      9938829
ALFA ROMEO      9946385
CITROËN      4601 83
CITROËN      4601 88
CITROËN      9945755
CITROËN      ZF 099 376 65
CITROËN      ZF 099 388 29
FIAT      9937665
FIAT      9938829
FIAT      9945755
FIAT      9946385
PEUGEOT      4601 83
PEUGEOT      4601 88
zamienniki:
0 204 122 150
brak
BOSCH
0 204 122 194
brak
BOSCH
H22949.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 23 030
brak
BREMBO
M 23 113
brak
BREMBO
FHM1016
brak
FERODO
FHM1052
brak
FERODO
FHM1072
brak
FERODO
5134
brak
Car S.p.A (InterCar)
5153
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 204 123 312
brak
BOSCH
829907
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH169 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.