Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 360219230332 magneti marelli

Cylinderek hamulcowy 360219230332 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSW0332

numer części:

360219230332

producent:

MAGNETI MARELLI

System hamulcowy AP LOCKHEED
Średnica [mm] 19,05
nr EAN 8001063425573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 360219230332 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (19,1mm) pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT 127, CINQUECENTO, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, RITMO, UNO, INNOCENTI ELBA 0.65-2.0 01.80-06.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      7696710
ALFA ROMEO      790833
ALFA ROMEO      9945379
FIAT      5987896
FIAT      7696710
FIAT      790833
FIAT      9945379
LANCIA      7696710
LANCIA      790833
LANCIA      9945379
SEAT      000 389 976 4
SEAT      000 396 325 3
SEAT      SE0 257 200 2A
SEAT      SE0 287 200 1A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 360219230332 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.