Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4478 lpr

Cylinderek hamulcowy 4478 LPR

4478 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4478
Cylinderek hamulcowy 4478
16.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4478, C07997

numer części:

4478

producent:

LPR

System hamulcowy AP Lockheed
Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532014202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4478 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ABARTH RITMO FIAT 127, CINQUECENTO, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, RITMO, UNO INNOCENTI ELBA 0.65-2.0 03.78-06.06

Cylinderek hamulcowy 4478 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4478 producenta LPR

FIAT

0003963253, 9945379, SE02872001A

numery OEM:
FIAT      0003963253
FIAT      9945379
FIAT      SE02872001A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4478 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4478 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.