Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5F001ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5F001ABE ABE

C5F001ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5F001ABE
Cylinderek hamulcowy C5F001ABE
C5F001ABE
abe C5F001ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5F001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5F001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5F001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5F001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5F001ABE abe
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C5F001ABE

dostawca:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 19,05
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427209602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5F001ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ABARTH RITMO FIAT 127, 131, 147, CINQUECENTO, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PENNY/KOMBI, PREMIO 0.65-Electric 06.71-01.10

Cylinderek hamulcowy C5F001ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5F001ABE producenta ABE

FIAT

5987896, 7173827, 790833

LANCIA

790833, 9945379

SEAT

SE025720002A, SE028720001A

numery OEM:
FIAT      5 987 896
FIAT      7173827
FIAT      790 833
INNOCENTI      5 987 896
LANCIA      790 833
LANCIA      9 945 379
SEAT      SE 025 720 002A
SEAT      SE0 287 200 01A
VAG      SE025720002A
AUTOBIANCHI      790833

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5F001ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.