Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) (1989.12-1995.12) 245km » 363916060314 magneti marelli
wybrany samochód: 
Lexus Ls (_f1_) 400 (ucf10) (1989.12-1995.12) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 363916060314 MAGNETI MARELLI

363916060314 Klocki hamulcowe - komplet MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

PF0314

numer części:

363916060314

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Numer WVA24253
Długość 1 [mm]122,5
Wysokość 1 [mm]52,1
Wysokość 2 [mm]54,3
Grubość 1 [mm]17,9
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany dla wskaźnika zużycia
nr EAN8001063752730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 363916060314 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054200720
MERCEDES-BENZ      0054204220
MERCEDES-BENZ      0054204320
MERCEDES-BENZ      0054204920
MERCEDES-BENZ      0054208120
MERCEDES-BENZ      0064201320
MERCEDES-BENZ      0064206120
MERCEDES-BENZ      0074206020
MERCEDES-BENZ      0074208520
MERCEDES-BENZ      54205120
MERCEDES-BENZ      74206120
MERCEDES-BENZ      74206220
MERCEDES-BENZ      A0054200720
MERCEDES-BENZ      A0054204220
MERCEDES-BENZ      A0054204320
MERCEDES-BENZ      A005420432041
MERCEDES-BENZ      A0054204920
MERCEDES-BENZ      A0054205120
MERCEDES-BENZ      A0054208120
MERCEDES-BENZ      A0064201320
MERCEDES-BENZ      A0064206120
MERCEDES-BENZ      A0074206020
MERCEDES-BENZ      A0074206120
MERCEDES-BENZ      A0074206220
MERCEDES-BENZ      A0074208520

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 363916060314 MAGNETI MARELLI w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.