nr EAN | 8001063000015 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 460001802010 MAGNETI MARELLI
ALFA ROMEO | 112016 | |
ALFA ROMEO | 59 63 5160 | |
ALFA ROMEO | 59635160 | |
AUDI | 035 906 265 B | |
AUDI | 035906265B | |
AUDI | 051 906 265 E | |
AUDI | 051906265E | |
FIAT | 112016 | |
FIAT | 44 302 91 | |
FIAT | 4430291 | |
FIAT | 59 63 51 60 | |
FIAT | 59 63 516 | |
FIAT | 5963516 | |
IVECO | 59 63 516 | |
IVECO | 5963516 | |
LANCIA | 44 302 91 | |
LANCIA | 4430291 | |
LANCIA | 59 63 51 60 | |
MAZDA | JE-46-18-86 Z | |
MAZDA | JE461886Z | |
RENAULT | 77 00 708 605 | |
RENAULT | 77 00 729 963 | |
RENAULT | 77 00 854 136 | |
RENAULT | 7700708605 | |
RENAULT | 7700729963 | |
RENAULT | 7700854136 | |
SAAB | 75 30 140 | |
SAAB | 7530140 | |
SAAB | 93 17 751 | |
SAAB | 93 37 726 | |
SAAB | 9317751 | |
SAAB | 9337726 | |
SEAT | 035 906 265 B | |
SEAT | 035906265B | |
SEAT | 051 906 265 E | |
SEAT | 051906265E | |
SKODA | 035 906 265 B | |
SKODA | 051 906 265 E | |
SKODA | 051906265E | |
SUBARU | 22690-KA-000 | |
SUBARU | 22690KA000 | |
VOLKSWAGEN | 035 133 533 A | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035133533A | |
VOLKSWAGEN | 035906265 | |
VOLKSWAGEN | 035906265B | |
VOLKSWAGEN | 051 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 051906265E | |
FERRARI | 59 63 51 60 | |
LAMBORGHINI | 035 906 265 B | |
LAMBORGHINI | 051 906 265 E | |
MASERATI | 59 63 51 60 | |
BENTLEY | 035 906 265 B | |
BENTLEY | 051 906 265 E |
Zastosowanie Sonda lambda 460001802010 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.