Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 500 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 |
nr EAN | 3165141862010 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 001 051 BOSCH
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
035133533A, 035906265, 035906265B, 035906265C, 200906265A, 200906265
0003961005, 035133533A, 035905265B, 035906265, 035906265A, 035906265B, 035906265C, 200906265, 200906265A, 35906265
7700690201, 7700706605, 7700708605, 7700729963, J0854136
112016, 4430291, 5963516, 59635160, 82357666
112016, 4430291, 5963516, 82357666
035906265, 035906265B
22690AA000, 22690AA020, 22690AA030, 22690AA031, 22690AA040, 22690AA050, 22690KA000, 469797000, 469797100, 469797110
2269001Y00, 2269006F00, 2269007G00, 2269007G01, 2269020R00, 2269030R00, 2269030R15, 2269055Y00, 22690V4060, B269030R00
ALFA ROMEO | 5963516 | |
AUDI | 035 133 533 A | |
AUDI | 035 906 265 | |
AUDI | 035 906 265 B | |
AUDI | 035 906 265 C | |
AUDI | 200 906 265 A | |
AUDI | 200906265 | |
CHRYSLER | J0854 136 | |
FIAT | 112016 | |
FIAT | 4430291 | |
FIAT | 5963516 | |
FIAT | 59635160 | |
FIAT | 82357666 | |
IVECO | 5963516 | |
JAGUAR | AGU 1108 | |
JAGUAR | ERC 6193 | |
LANCIA | 112016 | |
LANCIA | 4430291 | |
LANCIA | 5963516 | |
LANCIA | 82357666 | |
NISSAN | 22690 01Y00 | |
NISSAN | 22690 06F00 | |
NISSAN | 22690 07G00 | |
NISSAN | 22690 07G01 | |
NISSAN | 22690 20R00 | |
NISSAN | 22690 30R00 | |
NISSAN | 22690 30R15 | |
NISSAN | 22690 55Y00 | |
NISSAN | 22690 V4060 | |
NISSAN | B2690 30R00 | |
RENAULT | 77 00 690 201 | |
RENAULT | 77 00 706 605 | |
RENAULT | 77 00 708 605 | |
RENAULT | 77 00 729 963 | |
RENAULT | J0854136 | |
SAAB | 75 30 140 | |
SAAB | 83 28 551 | |
SAAB | 93 17 751 | |
SAAB | 93 37 72 | |
SAAB | 93 37 726 | |
SEAT | 035 906 265 | |
SEAT | 035 906 265 B | |
SKODA | 035 906 265 B | |
SUBARU | 22690 AA000 | |
SUBARU | 22690 AA020 | |
SUBARU | 22690 AA030 | |
SUBARU | 22690 AA031 | |
SUBARU | 22690 AA040 | |
SUBARU | 22690 AA050 | |
SUBARU | 22690 KA000 | |
SUBARU | 46979 7000 | |
SUBARU | 46979 7100 | |
SUBARU | 46979 7110 | |
VOLKSWAGEN | 000 396 100 5 | |
VOLKSWAGEN | 035 133 533 A | |
VOLKSWAGEN | 035 905 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 200 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 200 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 35906265 | |
EAGLE | J0854136 | |
EAGLE | T0729963 |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 001 051 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 001 051 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.