| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość [mm] | 472 |
| nr EAN | 087295908402 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90840 NGK
| ALFA ROMEO | 59 63 51 60 | |
| AUDI | 035 906 265 B | |
| AUDI | 051 906 265 E | |
| FIAT | 59 63 51 60 | |
| LANCIA | 59 63 51 60 | |
| SAAB | 75 30 140 | |
| SEAT | 035 906 265 B | |
| SEAT | 051 906 265 E | |
| SKODA | 035 906 265 B | |
| SKODA | 051 906 265 E | |
| VOLKSWAGEN | 035 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 051 906 265 E | |
| FERRARI | 59 63 51 60 | |
| LAMBORGHINI | 035 906 265 B | |
| LAMBORGHINI | 051 906 265 E | |
| MASERATI | 59 63 51 60 | |
| BENTLEY | 035 906 265 B | |
| BENTLEY | 051 906 265 E |
Zastosowanie Sonda lambda 90840 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 90840 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.