Sonda lambda | nieogrzewany | |
Liczba przewodów | 1 | |
Długość [mm] | 472 | |
nr EAN | 087295118023 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1802 NGK
ALFA ROMEO | 59635160 | |
AUDI | 035 906 265 B | |
AUDI | 051 906 265 E | |
FIAT | 59 63 51 60 | |
LANCIA | 59 63 51 60 | |
SAAB | 7530140 | |
SEAT | 035 906 265 B | |
SEAT | 051 906 265 E | |
SKODA | 035 906 265 B | |
SKODA | 051 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 051 906 265 E | |
FERRARI | 59 63 51 60 | |
LAMBORGHINI | 035 906 265 B | |
LAMBORGHINI | 051 906 265 E | |
MASERATI | 59 63 51 60 | |
BENTLEY | 035 906 265 B | |
BENTLEY | 051 906 265 E |
Zastosowanie Sonda lambda 1802 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 1802 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.