Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390416200 magneti marelli

Alternator 944390416200 MAGNETI MARELLI

944390416200 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390416200
Alternator 944390416200

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

63321070, 943321070010, 943356211, 943356211010, 943356660, MAR364, MAR445, MRA41620

numer części:

944390416200

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 1
Pozycja / stopień li 15
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Ø koła pasowego [mm] 65
nr EAN 8001063532332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390416200 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, CALIBRA A, FRONTERA A SPORT, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, MANTA B, OMEGA A, REKORD E, VECTRA A 1.6-2.0 09.81-10.98
numery OEM:
OPEL      12 04 039
OPEL      12 04 043
OPEL      12 04 044
OPEL      12 04 070
OPEL      12 04 087
OPEL      12 04 121
OPEL      12 04 216
OPEL      12 04 326
OPEL      12 04 327
OPEL      12 04 333
OPEL      12 04 339
OPEL      12 04 340
OPEL      17 76 346
VAUXHALL      90 337 046
VAUXHALL      90 337 048
VAUXHALL      90 349 208
VAUXHALL      90 349 852
VAUXHALL      90 488 053
VOLVO      1363495
zamienniki:
0 120 488 193
brak
BOSCH
8EL 725 756-001
brak
HELLA
8EL 725 816-001
brak
HELLA
436295
brak
VALEO
436722
brak
VALEO
0 120 488 100
brak
BOSCH
0 120 488 172
brak
BOSCH
0 120 489 341
brak
BOSCH
0 120 489 343
brak
BOSCH
0 986 034 460
brak
BOSCH
0 986 034 661
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390416200 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390416200 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów