Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA4463 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA4463 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4463 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA4463

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5573

numer części:

DRA4463

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Długość 1 [mm]:29

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4463 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4463 OPEL KADETT/ASCONA/VECTRA/REKORD/OMEGA/CALIBRA/ASTRA/FRONTERA
numery OEM:
OPEL      1204070
OPEL      1204090
OPEL      1204121
OPEL      1204333
OPEL      1204340
OPEL      1204345
OPEL      90337053
OPEL      90348696
OPEL      90349329
zamienniki:
0 120 488 193
brak
BOSCH
8EL 725 756-001
brak
HELLA
8EL 725 793-001
brak
HELLA
8EL 725 816-001
brak
HELLA
8EL 725 898-001
brak
HELLA
8EL 731 722-001
brak
HELLA
436722
brak
VALEO
0 120 488 100
brak
BOSCH
0 120 488 172
brak
BOSCH
0 986 034 460
brak
BOSCH
1101551
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4463 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów