Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA00871 lucas electrical

Alternator LRA00871 LUCAS ELECTRICAL

LRA00871 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00871
345.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00871

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:52
ID wykonania wtyczki:M6 B+ B5 D+
Długość 2 [mm]:45
Długość 1 [mm]:28
otwór - śr. 1 [mm]:8
Grubość 1 [mm]:56

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00871 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00871 12V 65/70A OPEL VECTRA

Alternator LRA00871 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator LRA00871 producenta LUCAS ELECTRICAL

OPEL

1204070, 1204333, 1204340, 1204345, 90337053, 90348696

numery OEM:
OPEL      1204070
OPEL      1204333
OPEL      1204340
OPEL      1204345
OPEL      90337053
OPEL      90348696
zamienniki:
0 120 488 193
brak
BOSCH
8EL 725 816-001
brak
HELLA
0 120 488 100
brak
BOSCH
0 120 488 172
brak
BOSCH
0 986 034 460
brak
BOSCH
1101551
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QRA2165
brak
QUINTON

Zastosowanie Alternator LRA00871 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00871 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów