Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Kia SORENTO IV (MQ4, MQ4A) 1.6 T-GDi Hybrid AWD (2024-???) 215km » A7F007MT magnum technology
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iv (mq4, Mq4a) 1.6 T-gdi Hybrid Awd (2024-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7F007MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7F007MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F007MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7F007MT
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7F007MT

Status produktu: Normalny
Ilość na oś2
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
nr EAN5900427305380

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7F007MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DS DS 3, CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C15/MINIVAN, C2, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 PICASSO 1.0-Electric 01.71-
numery OEM:
CITROËN      503 519
CITROËN      503 523
CITROËN      503 527
CITROËN      503 558
CITROËN      91 510 633
PEUGEOT      5035 23
PEUGEOT      5035 27
PEUGEOT      5035 58
HYUNDAI      54612 1G010
HYUNDAI      54612 2C000

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7F007MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7F007MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).