Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 721 069 topran

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 721 069 TOPRAN

721 069 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

721 069

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 721 069 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 5, CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 PICASSO 1.0-3.0 07.86-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 721 069 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 721 069 producenta TOPRAN

CITROËN

503527, 503558, 503563

PEUGEOT

503527, 503558, 503563

RENAULT

7700803635

KIA

546122C000

HYUNDAI

546122C000

numery OEM:
CITROËN      5035 27
CITROËN      5035 58
CITROËN      5035 63
PEUGEOT      5035 27
PEUGEOT      5035 58
PEUGEOT      5035 63
RENAULT      7700 803 635
HYUNDAI      54612 2C000
KIA      54612 2C000
zamienniki:
87-415-L
brak
BOGE
36381
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36384
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36383
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36347
brak
ORIGINAL IMPERIUM
87-430-L
brak
BOGE
F8-6222
brak
OPTIMAL
36231/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36352/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
JFB105
brak
TRW
32814/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32815/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32833/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36250/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36251/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36347/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36381/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36383/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
36445/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
10181
brak
FEBI BILSTEIN
200000
brak
HUTCHINSON
36233/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
F8-6294
brak
OPTIMAL
F8-6298
brak
OPTIMAL
F8-6331
brak
OPTIMAL
663702
brak
NK
663901
brak
NK
671902
brak
NK
671903
brak
NK
671912
brak
NK
671913
brak
NK
673702
brak
NK
673902
brak
NK
673904
brak
NK
673905
brak
NK
673916
brak
NK
673918
brak
NK
FL4405-J
brak
KAWE
FL4497-J
brak
KAWE
36233
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32985
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32985/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
32990/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 721 069 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 721 069 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).