Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7G016MT magnum technology

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G016MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G016MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G016MT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G016MT

Strona zabudowy:Oś przednia

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G016MT MAGNUM TECHNOLOGY

numery OEM:
FORD      1320605
FORD      1323599
FORD      1334230
FORD      1339553
FORD      1365854
FORD      1377471
FORD      1377612
FORD      3M51 3K155 BD
FORD      3M51 3K155 BE
FORD      3M51 3K155 CC
FORD      3M51 3K155 DB
FORD      3M51 3K155 DC
FORD      3M51 3K155 FA
FORD      3M51 3K155 FB
FORD      8N61 3K155 AA
FORD      8N61 3K155 DA
MAZDA      BBM2-34-380
MAZDA      BP4K-34-380B
MAZDA      BP4K-34-380C
MAZDA      BP4K-34-380D
MAZDA      BP4L-34-380
MAZDA      BPL-34-380
VOLVO      30681546

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G016MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7G016MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).