Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 50 93 0786 swag autoteile gmbh

Mocowanie amortyzatora 50 93 0786 SWAG Autoteile GmbH

50 93 0786 Mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
34.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

50 93 0786

Długość [mm] 127
Szerokość [mm] 125,0
Grubość [mm] 32,0
Średnica wewnętrzna [mm] 13,0
Wysokość [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 59,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,470
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4044688570574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 50 93 0786 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50; FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/KOMBI, FOCUS II/KOMBI, KUGA I, KUGA II 1.0-Electric 10.03-
numery OEM:
FORD      1 230 960
FORD      1 255 747
FORD      1 305 330
FORD      1 305 954
FORD      1 308 718
FORD      1 308 719
FORD      1 320 605
FORD      1 323 599
FORD      1 334 230
FORD      1 339 553
FORD      1 365 854
FORD      1 377 612
MAZDA      B39D-34-380
MAZDA      B39D-34-380A
MAZDA      BBM2-34-380
MAZDA      BBT9-34-380
MAZDA      BP4K-34-380A
MAZDA      BP4K-34-380B
MAZDA      BP4K-34-380C
MAZDA      BP4K-34-380D
MAZDA      BP4L-34-380
MAZDA      BP4L-34-380B
MAZDA      BP4L-34-380C
MAZDA      BP4L-34-380D
VOLVO      30647733
VOLVO      30666194
VOLVO      30678437
VOLVO      30681546
VOLVO      8646174
FORD USA      3M51-3K155-BE
FORD USA      3M513K155BD
FORD USA      3M513K155DB
FORD USA      3M513K155DC
FORD USA      3M513K155FB
zamienniki:
JSL311
brak
TRW
88-790-A
brak
BOGE
37042/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
51156
brak
BIRTH
VV-SB-9882
brak
MOOG
12-224166
brak
BILSTEIN
GOM-348
brak
ASHIKA
590128
brak
HUTCHINSON
V25-0661
brak
VAICO
511700
brak
GSP
71062
brak
ORIGINAL IMPERIUM
71063
brak
ORIGINAL IMPERIUM
71063/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
V25-0857
brak
VAICO
A7G041MT
brak
MAGNUM TECHNOLOGY
A7G042MT
brak
MAGNUM TECHNOLOGY
EMA6124
brak
QUINTON
EMR6124
brak
QUINTON
KBLF41817
brak
SNR
6442
brak
BIRTH
8500 10926
brak
KAWE
48550
brak
ORIGINAL IMPERIUM
51076
brak
ORIGINAL IMPERIUM
ADM58087
brak
BLUE PRINT
511700S
brak
GSP
518389S
brak
GSP
518954
brak
GSP
825219S
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 50 93 0786 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 50 93 0786 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).