Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 60 94 4491 swag autoteile gmbh

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 94 4491 SWAG Autoteile GmbH

60 94 4491 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

60 94 4491

średnica zewnętrzna [mm] 106,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,190
nr EAN 4044688444912

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 94 4491 SWAG Autoteile GmbH

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: RENAULT CAPTUR I, CLIO III, CLIO IV, MODUS, TWINGO III, ZOE; SMART FORFOUR, FORTWO 0.9-Electric 09.04-
numery OEM:
RENAULT      54 32 595 39R
SMART      453 321 00 84
SMART      A453 321 00 84
zamienniki:
200005
brak
HUTCHINSON
12-243907
brak
BILSTEIN
31692
brak
ORIGINAL IMPERIUM
31693/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
200071
brak
HUTCHINSON
6455
brak
BIRTH
8500 25919
brak
KAWE

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 94 4491 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 60 94 4491 SWAG Autoteile GmbH:

2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).