Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7W033MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7W033MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W033MT
Mocowanie amortyzatora A7W033MT
A7W033MT
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7W033MT

Grubość [mm] 50
Średnica wewnętrzna [mm] 14,2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
średnica zewnętrzna [mm] 97
nr EAN 5900427310506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA, TOLEDO I 1.0-2.9 02.88-05.22
numery OEM:
FORD      7 201 848
FORD      7 201 848 S1
SEAT      357 412 331 A
SEAT      357 412 331 A S
SEAT      357 412 331 A S1
VOLKSWAGEN      357 412 331 A
VOLKSWAGEN      357 412 331 A S
VOLKSWAGEN      357 412 331 A S1

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).