Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco DAILY V Furgon 35C15 V, 40C15 V, 45C15 V, 50C15 V, 60C15 V,65C15 V (2011.09-2014.02) 146km » A7W033MT magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c15 V, 40c15 V, 45c15 V, 50c15 V, 60c15 V,65c15 V (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7W033MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W033MT
Mocowanie amortyzatora A7W033MT
A7W033MT
magnum A7W033MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7W033MT magnum
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7W033MT

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]50
Średnica wewnętrzna [mm]14,2
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
średnica zewnętrzna [mm]97
nr EAN5900427310506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA, TOLEDO I 1.0-2.9 02.88-05.22
numery OEM:
FORD      7 201 848
FORD      7 201 848 S1
SEAT      357 412 331 A
SEAT      357 412 331 A S
SEAT      357 412 331 A S1
VOLKSWAGEN      357 412 331 A
VOLKSWAGEN      357 412 331 A S
VOLKSWAGEN      357 412 331 A S1

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7W033MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).