Sposób mocowania amortyzatora | Dolne oko |
Sposób mocowania amortyzatora | Górny trzon |
Rodzaj amortyzatorów | Gazowy |
Lokalizacja w aucie | Oś tylna |
Typ amortyzatora | Rozpórka zawieszenia |
EAN | 5901655248920 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator tył L/P AGM101 MAGNUM TECHNOLOGY
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
2053201530, 2053202030, 2053202230, 2053207830, 2053208230, 2053208430, A2053201530, A2053202030, A2053202230, A2053207830, A2053208230, A2053208430
MERCEDES-BENZ | 205 320 15 30 | |
MERCEDES-BENZ | 205 320 20 30 | |
MERCEDES-BENZ | 205 320 22 30 | |
MERCEDES-BENZ | 205 320 78 30 | |
MERCEDES-BENZ | 205 320 82 30 | |
MERCEDES-BENZ | 205 320 84 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 205 320 15 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 205 320 20 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 205 320 22 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 205 320 78 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 205 320 82 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 205 320 84 30 |
Zastosowanie Amortyzator tył L/P AGM101 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator tył L/P AGM101 MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.