Strona zabudowy | Oś przednia | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 5900427341937 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator AHG021MT MAGNUM TECHNOLOGY
FORD | 5 013 372 | |
FORD | 91 AB 18045 AC | |
FORD | 91 AB 18045 BE | |
FORD | 91 AB 18045 CC | |
FORD | 91 AB 18045 GE | |
FORD | 91 AB 18045 HC | |
FORD | 91 AB 18045 JE | |
FORD | 91 AX 18 045 BE | |
FORD | 91 AX 18 045 CC | |
FORD | 91 AX 18 045 DE | |
FORD | 91 AX 18 045 GE | |
FORD | 91 AX 18045 AC | |
FORD | 91 AX 18045 HC | |
FORD | 91 AX 18045 JE | |
FORD | 93 AX 18045 AA | |
FORD | 93 AX 18045 BA | |
FORD | 93 AX 18045 CA | |
FORD | 93 AX 18045 DA | |
FORD | 93 AX 18045 EA | |
FORD | 94 AG 18045 AA | |
FORD | 94 AX 18045 AA | |
FORD | 94 FB 18045 BA | |
FORD | 95 AX 18045 FE | |
FORD | 95 AX 18045 HE | |
FORD | 95 AX 18045 JD | |
FORD | 95 AX 18045 JE | |
FORD | 95 AX 18045 JF | |
FORD | 95 AX 18045 KD | |
FORD | 95 AX 18045 KE | |
FORD | 95 AX 18045 LA | |
FORD | 95 AX 18045 LB | |
FORD | 95 AX 18045 NB | |
FORD | 95 AX 18045 PA | |
FORD | 95 AX 18045 RA | |
FORD | A840 X 18045 AAA | |
FORD | A840 X 18045 ATA |
Zastosowanie Amortyzator AHG021MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator AHG021MT MAGNUM TECHNOLOGY:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020