Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) (2003.06-2006.05) 120km » AB 215 000P mahle
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.9 Dci (jm0g, Jm12, Jm1g, Jm2c) (2003.06-2006.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 215 000P MAHLE

AB 215 000P Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle AB 215 000P
Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 215 000P
AB 215 000P

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351149511, 70815738, 8EW 351 149-511

numer części:

AB 215 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez klimatyzacji
Napięcie znamionowe [V]12
Średnica [mm]144
nr EAN4057635016032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 215 000P MAHLE

Dmuchawa pasuje do: FIAT BRAVO II, STILO 1.2-2.4 10.01-12.14
numery OEM:
FIAT      0000046723511
FIAT      46723511
FIAT      77363823
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 215 000P MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.