Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) 1.4 Cat (1996.04-2001.08) 69km » ACP 1243 000P mahle
wybrany samochód: 
Fiat Palio (178_, 171_, 371_) 1.4 Cat (1996.04-2001.08) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1243 000P MAHLE

ACP 1243 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 1243 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1243 000P
ACP 1243 000P
mahle ACP 1243 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1243 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1243 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351273441, 70817914, 8FK 351 273-441, ACP 1243 000S

numer części:

ACP 1243 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora10PA17C Doowon
Ograniczenia producentaDoowon
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN4057635037792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1243 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: KIA SORENTO I 2.5D 08.02-12.11
numery OEM:
KIA      977013E000
KIA      977013E050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1243 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.