Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1299 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S MAHLE

ACP 1299 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1299 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S
ACP 1299 000S
mahle ACP 1299 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S mahle
946.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 98.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351322681, 70817978, 8FK 351 322-681, ACP 1299 000P

numer części:

ACP 1299 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora DCS-17EC
Ograniczenia producenta Valeo
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 114
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 5
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635038430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S80 II, V70 III, V70 III/KOMBI, XC60 I, XC70 II, FORD MONDEO IV, S-MAX 2.0-2.5ALK 03.06-02.17

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S producenta MAHLE

VOLVO

00000000036002113, 30780443, 31250519, 31291135, 31305833, 36000231, 36000331, 30676562, 30780459, 36000456, 36001373, 36002113, 36002425, 36002747, 36002934, 36011309

FORD

1377827, 1453378, 1453380, 1496531, 1561005, 2022313, 6G9N19D623EB, 6G9N19D623EC, 6G9N19D623ED, 6G9N19D623EE, 6G9N19D623EF, RE6G9N19D623EF

numery OEM:
FORD      1377827
FORD      1453378
FORD      1453380
FORD      1496531
FORD      1561005
FORD      2022313
FORD      6G9N19D623EB
FORD      6G9N19D623EC
FORD      6G9N19D623ED
FORD      6G9N19D623EE
FORD      6G9N19D623EF
FORD      RE6G9N19D623EF
VOLVO      00000000036002113
VOLVO      3 078 044 3
VOLVO      3 125 051 9
VOLVO      3 129 113 5
VOLVO      3 130 583 3
VOLVO      3 600 023 1
VOLVO      3 600 033 1
VOLVO      30676562
VOLVO      30780459
VOLVO      36000456
VOLVO      36001373
VOLVO      36002113
VOLVO      36002425
VOLVO      36002747
VOLVO      36002934
VOLVO      36011309
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1299 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.