Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia SELTOS (SP2, SP2I) 2.0 MPi 4WD (SP2) (2019.08-???) 150km » ACP 170 000P mahle
wybrany samochód: 
Kia Seltos (sp2, Sp2i) 2.0 Mpi 4wd (sp2) (2019.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 170 000P MAHLE

ACP 170 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

72440604, ACP 170

numer części:

ACP 170 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora5CVC
Ograniczenia producentaMAHLE/DELPHI
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]119
Ilość żeber7
Wersjaproduced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V]12
Dolot - Ø [mm]21
Wylot - Ø [mm]14,4
nr EAN4009026970126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 170 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT CLIO III 2.0 02.06-12.14
numery OEM:
RENAULT      8200678504
RENAULT      8200940235
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 170 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.