Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 179 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S MAHLE

ACP 179 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 179 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S
ACP 179 000S
mahle ACP 179 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351002771, 70817036, 8FK 351 002-771, ACP 179 000P

numer części:

ACP 179 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora CVC6
Ograniczenia producenta MAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 5
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635029018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHEVROLET CRUZE, ORLANDO, OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, INSIGNIA A, MERIVA B, ZAFIRA C 1.4/1.4LPG 12.09-
numery OEM:
OPEL      13346494
OPEL      13414019
OPEL      1618401
OPEL      1618494
VAUXHALL      13346494
VAUXHALL      13414019
VAUXHALL      1618401
VAUXHALL      1618494
CHEVROLET      13414019
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 179 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.