Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 372 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S MAHLE

ACP 372 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 372 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S
ACP 372 000S
mahle ACP 372 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351127851, 72466814, 8FK 351 127-851, ACP 372, ACP 372 000P

numer części:

ACP 372 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora SD7V16
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka) VQL
nr EAN 4057635004671

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO II; VW BORA, BORA I, GOLF III, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B3/B4 1.4-2.9 06.91-12.13
numery OEM:
FORD      1107170
FORD      XM2H19D629BA
VOLKSWAGEN      7M0820803S
VAG      1H0820803F
VAG      357820803R
VAG      7M0820803C
VAG      7M0820803N
VAG      7M0820803S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 372 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.