Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 454 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P MAHLE

ACP 454 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 454 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P
ACP 454 000P
mahle ACP 454 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P mahle
1,615.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351001391, 70817021, 8FK 351 001-391, ACP 454 000S

numer części:

ACP 454 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora DKS17D
Ograniczenia producenta Valeo
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 100
Ø koła pasowego [mm] 115
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635028868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT KOLEOS I 2.0D 07.08-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P producenta MAHLE

RENAULT

926007877R, 92600JY02A

numery OEM:
RENAULT      926007877R
RENAULT      92600JY02A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.