Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 489 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P MAHLE

ACP 489 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 489 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P
ACP 489 000P
mahle ACP 489 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351002471, 70817063, 8FK 351 002-471

numer części:

ACP 489 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora PXC16
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635029285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 1.6/2.0/2.0ALK 07.08-03.17
numery OEM:
OPEL      1618414
OPEL      1618464
OPEL      19354849
OPEL      22780219
OPEL      22861233
OPEL      22913887
VAUXHALL      16 18 414
VAUXHALL      16 18 464
VAUXHALL      19354849
VAUXHALL      22780219
VAUXHALL      22861233
VAUXHALL      22913887
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 489 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.