Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2006.06-???) 129km » ACP 52 000S mahle
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Furgon (b906) 313 Cdi (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2006.06-???) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 52 000S MAHLE

ACP 52 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 52 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 52 000S
ACP 52 000S
mahle ACP 52 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 52 000S mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351114781, 72440491, 8FK 351 114-781, ACP 52, ACP 52 000P

numer części:

ACP 52 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora5SL12C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]105
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez śruby spustowej oleju
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026971253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 52 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 07.06-
numery OEM:
OPEL      55701200
OPEL      6854091
OPEL      6854102
OPEL      93190812
VAUXHALL      55701200
VAUXHALL      6854091
VAUXHALL      6854102
VAUXHALL      93190812
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 52 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.