Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 30 CDI AMG (203.718) (2002.09-2008.05) 231km » ACP 531 000P mahle
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C Coupe (cl203) C 30 Cdi Amg (203.718) (2002.09-2008.05) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 531 000P MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351005271, 70817107, 8FK 351 005-271

numer części:

ACP 531 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraPXC14
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Olej do sprężarkiPAG 46 SP-A2
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka)EDA
nr EAN4057635029728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 531 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA K, ASTRA K/KOMBI, INSIGNIA B, INSIGNIA B COUNTRY, INSIGNIA B GRAND SPORT 1.0-1.5 06.15-
numery OEM:
OPEL      13427936
OPEL      39 03 4464
OPEL      39069800
OPEL      39076799
OPEL      39157292
OPEL      95522240
OPEL      95525471
OPEL      95525472
OPEL      95529062
VAUXHALL      13427936
VAUXHALL      39034464
VAUXHALL      39069800
VAUXHALL      39076799
VAUXHALL      39157292
VAUXHALL      95522240
VAUXHALL      95525471
VAUXHALL      95525472
VAUXHALL      95529062
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 531 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.