Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 545 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 545 000P MAHLE

1,649.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351006201, 70817121, 8FK 351 006-201

numer części:

ACP 545 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora SD7V16
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Olej do sprężarki PAG 46 SP-A2
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
ID głowicy cylindra (sprężarka) VPV / VPT
nr EAN 4057635029865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 545 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN JUMPER II, PEUGEOT BOXER 2.0D 07.15-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 545 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 545 000P producenta MAHLE

PEUGEOT

9806717980, 9819714280, 9806706780, 9819711380

CITROËN

9806717980, 9819711380, 9819714280, 9806706780

numery OEM:
CITROËN      98.067.179.80
CITROËN      98.197.113.80
CITROËN      98.197.142.80
CITROËN      9806706780
PEUGEOT      98.067.179.80
PEUGEOT      98.197.142.80
PEUGEOT      9806706780
PEUGEOT      9819711380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 545 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.