Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 59 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P MAHLE

ACP 59 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 59 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P
ACP 59 000P

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351134281, 72440498, 8FK 351 134-281, ACP 59, ACP 59 000S, ACP 60

numer części:

ACP 59 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora CVC6
Ograniczenia producenta MAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
Ilość żeber 5
Wersja produced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4009026971185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0/1.2 09.00-12.09
numery OEM:
OPEL      09132918
OPEL      1854119
OPEL      24427685
OPEL      6854045
OPEL      9132918
OPEL      93176876
VAUXHALL      18 54 119
VAUXHALL      24427685
VAUXHALL      68 54 045
VAUXHALL      9132918
VAUXHALL      93176876
VAUXHALL      R1580043
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 59 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.