Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 599 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 599 000P MAHLE

ACP 599 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 599 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 599 000P
ACP 599 000P
mahle ACP 599 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 599 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 599 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351007231, 70817175, 70817175AP, 8FK 351 007-231

numer części:

ACP 599 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora 6VS14ec
Ograniczenia producenta Hanon
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Ø koła pasowego [mm] 100
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Wersja produced by HANON
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprzęgłem elektromagnetycznym
regulowany zewnętrznie 
Czynnik chłodniczy R 134a
nr EAN 4057635030403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 599 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 2 (U06), 5 (F10), 5 (F11), 7 (G11, G12), X1 (F48), X1 (U11) 1.2-3.0D 06.10-
numery OEM:
BMW      6 842 618
BMW      6 842 618-02
BMW      64 52 6 842 618-02
BMW      64 52 6 842 618-03
BMW      64526842618
MINI      64526842618
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 599 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.