Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 62 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 62 000P MAHLE

ACP 62 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 62 000P

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351134091, 72440501, 8FK 351 134-091, ACP 62, ACP 62 000S, ACP 63

numer części:

ACP 62 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora CVC6
Ograniczenia producenta MAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 109
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
Ilość żeber 5
Wersja produced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V] 12
dla numeru OE 1854 092/102/123/140
nr EAN 4009026971154

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 62 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.4-2.0 02.98-07.09
numery OEM:
OPEL      09174396
OPEL      09196952
OPEL      1854092
OPEL      1854102
OPEL      1854123
OPEL      1854140
OPEL      24432392
OPEL      6854030
OPEL      90559855
OPEL      9174396
OPEL      9196952
OPEL      93176861
OPEL      R1580016
VAUXHALL      09196952
VAUXHALL      18 54 092
VAUXHALL      18 54 102
VAUXHALL      18 54 123
VAUXHALL      18 54 140
VAUXHALL      24432392
VAUXHALL      90559855
VAUXHALL      9174396
VAUXHALL      9196952
VAUXHALL      R1580016
VAUXHALL      R1580028
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 62 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.