Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 67 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 67 000P MAHLE

ACP 67 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 67 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 67 000P
ACP 67 000P
mahle ACP 67 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 67 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351133451, 70817715, 8FK 351 133-451, ACP 67 000S

numer części:

ACP 67 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora DKS-17D
Ograniczenia producenta Zexel
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 100
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635035804

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 67 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I, XC90 I 2.0-3.0 05.98-12.14
numery OEM:
VOLVO      3 074 220 6
VOLVO      3 076 138 8
VOLVO      3 130 825 9
VOLVO      36000327
VOLVO      36000576
VOLVO      36001066
VOLVO      8 684 287
VOLVO      8602359
VOLVO      8602622
VOLVO      8602998
VOLVO      8603891
VOLVO      8603892
GEO      92.052.056
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 67 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.