Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 688 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 688 000S MAHLE

ACP 688 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 688 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 688 000S
ACP 688 000S
mahle ACP 688 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 688 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 688 000S mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351105631, 70817259, 8FK 351 105-631, ACP 688 000P

numer części:

ACP 688 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 7SEU17C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635031240

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 688 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLK (A209), CLK (C209), E T-MODEL (S211), E (W211), G (W463), M (W163), S (C215), S (W220, V220) 07.97-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002305111
MERCEDES-BENZ      0002306511
MERCEDES-BENZ      0002308511
MERCEDES-BENZ      0002309011
MERCEDES-BENZ      A 000 230 51 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 65 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 85 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 90 11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 688 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.