Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 78 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 78 000P MAHLE

ACP 78 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 78 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 78 000P
ACP 78 000P
mahle ACP 78 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 78 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351134371, 70817745, 8FK 351 134-371, ACP 78 000S

numer części:

ACP 78 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora SD7H15
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 117
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/TO
Ilość żeber 5
Napięcie znamionowe [V] 12
ID głowicy cylindra (sprężarka) MH
nr EAN 4057635036108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 78 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.5D/2.8D 03.94-
numery OEM:
CITROËN      514470100
CITROËN      6453G5
CITROËN      6453NR
CITROËN      98 462 134
FIAT      0000071721758
FIAT      514470100
FIAT      71721757
FIAT      71721758
FIAT      98462134
IVECO      71721757
IVECO      98462134
PEUGEOT      514470100
PEUGEOT      6453G5
PEUGEOT      6453NR
PEUGEOT      98462134
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 78 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.